Gyakori kérdések
  • info@butor7.hu
  • Ügyfélszolgálat: +36 30 731-4518 info@butor7.hu Nyitvatartási idő: Hétfő-Péntek: 10:00-16:00

Gyakori kérdések

1.  Hogyan tudok rendelést leadni?

Erről  a rendelés menete menüpontban tájékozódhat.

2.  Ha esetleg nem tudok rendelni, vagy más kérdésem lenne, kaphatok segítséget?

Igen, rendelkezésére állunk telefonon illetve e-mailben is, erről további információt a kapcsolatok menüpontban talál.

3. Vannak akciók? Mikor van vége az akcióknak?

Igen, mindig vannak akciós bútoraink, ezt az akciós bútoraink, illetve az akciós bútorok ingyenes szállítással menüpontban tekintheti meg. Az akciók vége mindig a hét utolsó napjáig érvényesek, tehát az adott hét vasárnapjáig. Hétfőn cserélődhet az akciós kínálat. 

4. Rendeltem egy bútort az akciós kínálatból 3 hétre fogják szállítani, de néztem a webshopban azóta, hogy az adott bútor már nincs akcióba. A rendelésemet még ettől függetlenül kedvezményes áron kapom meg?

Természetesen. A rendszerünk megjegyzi az Ön rendelését és az összeget is. Attól, hogy a bútor már nem akciós Ön még azon az áron kapja meg a bútorát. A rendelés ideje számít, nem a kiszállítási időpontja.

 

5. Kötelező házhoz szállítást kérnem?

Nem, átveheti a rendelt termékeket a raktárunkban, előre egyeztetett időpontban. Viszont az esetleges ingyenes szállítású termékek esetében nem tudunk a kiírt árakból kedvezményt adni ebben az esetben sem. Kérjük ha mégis Ön jön a bútorért kérjen előre tanácsot ügyfélszolgálatunkon, hogy milyen kiegészítőket hozzon magával a bútor sérülésmentes szállítása érdekében.

6. Mindenről tájékoztatást ad az ügyfélszolgálatuk?

Igen, alapvetően mindent megválaszolunk, viszont ha telefonál, érdemes e-mailben is elküldeni a kérdését - kérését, hogy jobban nyomon tudjuk követni és jobban személyre szabottan tudjunk válaszolni Önnek.

7. Megrendeltem a bútorokat, mikor fogják szállítani?

Több gyártóval állunk kapcsolatba, Ön rendelt például egy kanapét illetve egy gardróbot. A kanapé gyártási ideje például 2 hét a gardrób gyártási ideje 3 hét. Tehát meg kell várnunk mire a gardróbot megkapjuk, csak ezután szállítjuk Önnek a bútorokat alapesetben. 

 

8. Mennyi az átlagos szállítási idő a rendeléstől számítva?

Az átlagos szállítási idő 4-6 hét. Évvégén ez az idő a gyártói túlterheltség miatt megnövekedhet.

 

9. A bútorboltban hamarabb kapom meg a termékeket? Hisz ott kivannak állítva.

A kiállítási darabokat általában nem lehet megvásárolni, ott is annyit kell várnia a rendelt bútorokra, mintha nálunk vásárolna. Illetve nincs minden bútor kiállítva, ott katalógusból kell választania képek alapján, tehát ott is mint nálunk, képek alapján fog rendelni. Illetve nem biztos, hogy a bútorbolt házhoz szállítja az adott bútort.

 

10. Milyen fizetési módok vannak?

Többféle fizetési módot kínálunk. A legegyszerübb, a készpénzes fizetés a kiszállítás után. Lehetősége van előre utalni, bankszámla számunkat a fizetési segédlet menüpontban találja. Kérjük a megjegyzés rovatba írja be a rendelés visszaigazoló e-mailben kapott rendelési azonosítót. Lehetősége van Áruhitelt is igénybevenni, melyet partnerünk, a Cofidis Zrt. biztosít. A hitelt felveheti a szállítási, illetvet az emeletre szállítási díjakra is. Amennyiben a kiszállításra, vagy emeletre szállításra nem szeretne Áruhitelt kérjük NE jelölje be, hogy kér házhozszállítást illetve emeletre szállítást, csak rendelésnél jelezze felénk a megjegyzés rovatba.

11. Felhozzák a bútorokat a lakásba?

Alapesetben nem, ennek külön költsége van, a termék rendelésénél kérhet emeltre szállítást. 

12.  Válallnak bútor összeszerelést?

Igen, bizonyos megyékbe vállalunk, ha pedig adott területen nem tudjuk összeszerelni a bútort, akkor adunk kapcsolatot Önnek akik vállanak szerelést. A nem butor7.hu csapata által összeszerelt bútorokért, a szereléssel kapcsolatban a partner vállalja a felelősséget.

13. Át kell szállítanom a bútoraimat vagy mozgatnom kell őket, mi a tanácsuk?

A szállításhoz vagy mozgatáshoz mindenképp kérjen szakembert. A bútorok tologatásából eredendő hibákért felelősséget nem vállalunk.

14. A szállító kollégáknak szabad-e borravalót adni?

A szállító kollégáknak nem kötelező borravalót adni, jobban szeretik a kávét tejszínhabbal,  de ha csak borravalót ad nekik annak is kifejezetten örülni fognak ! :) Ha Ön úgy gondolja megérdemlik, jutalmazza meg őket, de nem elvárás! Nagyon szívesen szállítják ki a bútorait! ;)

15. A cégük most nyitott vagy már régebben működik?

Az első cégünket 1998-ban alapítottuk ami egy Betéti Társaság (Bt) volt. Alapvetően édesség nagykeresekedellem foglalkoztunk illetve, foglalkozunk. 2008-ban Kft-vé alakultunk, ugyanazon tevékenységgel. Van egy külföldi leányvállaltunk, ami 3 országban végez export tevékenységet. Partnerei vagyunk Multi vállalatoknak az édesség iparágban, mint Kelet-Európai áru ellátók. Munkánkat mindig becsülettel és odafigyeléssel végeztük, ezért is választott minket több nagy múltú vállalat. Arra törekszünk, hogy vevőink elégedettek legyenek, mindenkire odafigyelünk. Ez a célküldetésünk.

Hiszünk abban, hogy a butor7.hu jobbá, komfortosabbá, kényelmesebbé fogja tenni a hétköznapjait bútoraival, kényelmes kiszolgálással, szuper árakkal, kedves, személyre szabott ügyfélszolgálattal!

 

Bármilyen további Gyakran Ismételt Kérdése van, várjuk megkeresését az elérhetőségeinken! 

 

 

 

 

Országos házhozszállítás!

Bútorainkat az ön kérésére házhoz szállítjuk, vagy átveheti díjmentesen a raktárunkban. - Ingyenes szállítás, a katalógusban megjelölt egyes termékekre.

Naprakész ügyfélszolgálat

Forduljon hozzánk kérdéseivel, készséggel állunk rendelkezésére!

365 nap Garancia

Bármely elektronikusan vásárolt termékünkre 365 napos garanciát vállalunk!