Gyakori kérdések

Elérhetõségek
E-mail:info@butor7.hu

Gyakori kérdések

1. Hogyan tudok rendelést leadni?
Erről  a rendelés menete menüpontban tájékozódhat.

2. Megrendeltem a bútorokat, mikor fogják szállítani?
Amint megérkezik a gyártótól a termék raktárunkra, mi azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot
és e-mailben megküldjük a pontos kiszállítási időpontot, szállítás előtt 3-5 nappal!!
Tájékoztatni fogjuk Önt, amint megérkezik hozzánk a termék,

éppen ezért, hamarabb még nem tudunk sajnos pontos információt adni.
Mi is akkor látjuk már a kiszállítás időpontját, amikor megkaptuk a terméket.


​Több gyártóval állunk kapcsolatban, Ön rendelt például egy kanapét illetve egy gardróbot.
A kanapé gyártási ideje például 2 hét a gardrób gyártási ideje 3 hét.
Tehát meg kell várnunk mire a gardróbot megkapjuk, csak ezután szállítjuk Önnek a bútorokat alapesetben. 

3. Személyesen hol tekinthetőek meg a teremékek?
Sajnos nincs bemutató termünk. Személyesen nincs lehetőség a megtekintésre.

4. Ha esetleg nem tudok rendelni, vagy más kérdésem lenne, kaphatok segítséget?
Igen, rendelkezésére állunk FACEBOOKON illetve e-mailben is, erről további információt a kapcsolatok menüpontban talál.

5. Vannak akciók? Mikor van vége az akcióknak?
Igen, mindig vannak akciós bútoraink, ezt az akciós bútoraink, illetve az akciós bútorok ingyenes szállítással menüpontban tekintheti meg. Az akciók vége mindig a hét utolsó napjáig érvényesek, tehát az adott hét vasárnapjáig. Hétfőn cserélődhet az akciós kínálat. 

6. Rendeltem egy bútort az akciós kínálatból 5 hétre fogják szállítani, de néztem a webshopban azóta, hogy az adott bútor már nincs akcióban.
A rendelésemet még ettől függetlenül kedvezményes áron kapom meg?

Természetesen. A rendszerünk megjegyzi az Ön rendelését és az összeget is. Attól, hogy a bútor már nem akciós Ön még azon az áron kapja meg a bútorát. A rendelés ideje számít, nem a kiszállítási időpontja.
 

7. Kötelező házhoz szállítást kérnem?
Jelenleg a koronavírus miatt NEM vehető át termék a raktárunkon.

8. Mindenről tájékoztatást ad az ügyfélszolgálatuk?
Igen, alapvetően mindent megválaszolunk.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÁTLAGOS VÁLASZADÁSI IDŐ: 1-2 MUNKANAP.


9. Mennyi az átlagos szállítási idő a rendeléstől számítva?
Az átlagos szállítási idő 5-8 hét. Év végén ez az idő a gyártói túlterheltség miatt megnövekedhet.
Előfordulhat, hogy sokkal hamarabb is kapunk terméket a gyártótól.
Ilyen esetben hamarabb szállítjuk azt ki.

 

10. A bútorboltban hamarabb kapom meg a termékeket? Hisz ott kivannak állítva.
A kiállítási darabokat általában nem lehet megvásárolni, ott is annyit kell várnia a rendelt bútorokra, mintha nálunk vásárolna. Illetve nincs minden bútor kiállítva, ott katalógusból kell választania képek alapján, tehát ott is mint nálunk, képek alapján fog rendelni. Illetve nem biztos, hogy a bútorbolt házhoz szállítja az adott bútort.

11. Milyen fizetési módok vannak?
Előre utalás illetve utánvétes, készpénzes fizetési módok vannak.

12. Felhozzák a bútorokat a lakásba?
Alapesetben nem, ennek külön költsége van, a termék rendelésénél kérhet emeltre szállítást. Cégünk a kapuig szállítja a bútorokat a házba vagy lakásba szállítás illetve szerelés a kiszállító kollégáinkhoz tartozik, nem a cég vállalja.

13.  Vállalnak bútor összeszerelést?
Igen, kárpitozott termékekre igen. Lapraszerelt gardróbokra/szekrényekre stb. nem tuduk szerelést vállalni.Az összeszerelŵst a kiszállító kollégák vállalják nem a céghez tartozik.
Minden esetben megjelenik az adott termék adatlapján az összeszerelési opció, amennyiben ahhoz lehetséges szerelést kérni.

14. Át kell szállítanom a bútoraimat vagy mozgatnom kell őket, mi a tanácsuk?
A szállításhoz vagy mozgatáshoz mindenképp kérjen szakembert. A bútorok tologatásából eredendő hibákért felelősséget nem vállalunk.

15. Régi bútort elszállítanak?
Erről szállító kollégáinkkal kell egyeztetnie, a szállítás napján.
Keresni fogják Önt érkezés előtt telefonon.
Felár ellenében tudják elszállítani, amennyiben van erre lehetőségük.

Országos házhozszállítás!

Megrendelését kizárólag házhozszállítással tudjuk teljesíteni! - Azonban számos termékünkre ingyenes házhoszállítást vállalunk, ezek a termék adatlapján fel vannak minden esetben tüntetve!

Naprakész ügyfélszolgálat

Forduljon hozzánk kérdéseivel, készséggel állunk rendelkezésére!

365 nap Garancia

Bármely elektronikusan vásárolt termékünkre 365 napos garanciát vállalunk!