Vásárlói tájékoztató
  • info@butor7.hu
  • Ügyfélszolgálat: +36 30 200-5102 vagy +36 30 200-5602 info@butor7.hu Nyitvatartási idő: Hétfő-Péntek: 10:00-18:00 és Szombat : 10:00-13:00-ig

Vásárlói tájékoztató

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

 

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

 

Cégnév: Viva Pasta Trans Kft.

Székhely címe: 4432 Nyíregyháza, Egres köz 22.

Cégjegyzékszám: 15-09-073672

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Bíróság

Statisztikai számjel: 14594120-4638-113-15

Adószám: 14594120-2-15

Bankszámlaszám: 12042809-01124057-00300001

 

1. Általános tudnivalók

 

Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételére kiterjed, melyet Ön, mint Vevő a butor7.hu – Viva Pasta Trans Kft. internetes áruházából történő megrendeléssel kezdeményez. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a butor7.hu áruháznak, olvassa el figyelmesen Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

 

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

 

2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

 

A Viva Pasta Trans Kft. internetes áruházában a vásárlás elektronikus úton lehetséges, az internetes felületen kiválasztott termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével. A telefonon, faxon, e-mailben leadott rendeléseiket ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek. Az így leadott megrendelésekre is egyaránt vonatkoznak jelen ÁSZF rendelkezései.

 

2. Vásárlás menete

 

Webáruházunkban ön regisztráció nélkül vásárolhat. Lehetőséget biztosítunk arra is, hogy regisztrált felhasználóként adja le a rendelését.

 

  • Első lépésként ki kell választani az önnek ideális bútort.
  • Meg kell adnia milyen méretben, színben… stb. szeretné az adott bútort megrendelni, milyen szolgáltatást kér a bútorhoz, majd ezt követően a kosár gombra kattintva a kosárba helyezi a terméket. Lehetőséget biztosítunk a vásárlás folytatásához, vagy még tovább nézelődhet az oldalunkon.
  • Ezt követően a személyes és a szállítási adatokat kell kitöltenie, majd tovább haladva fizetési módot kell megadnia. A megrendelés véglegesítése előtt még el kell fogadnia jelen általános szerződési feltételeket, ezt követően pedig a „Vásárlás befejezése” gombra kattintva elküldi nekünk a megrendelését.
  • 2-3 munkanapon belül az ügyfélszolgálatunk felkeresi önt, és tájékoztatja, hogy mikorra várható a termék kiszállítása.
  • Árházunkban lehetősége van a vevőnek telefonon leadni a megrendelését. Telefonon leadott megrendeléseket rögzítjük.
  • A megrendelést Ön a rendelés leadását követően 24 órán belül szabadon és következmények nélkül módosíthatja, illetve törölheti elérhetőségeink valamelyikén. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés formája elektronikus (nem kerül iktatásra).

 

Az internetes áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, melyek pénzneme magyar Forint és tartalmazzák az Áfa-t, vagyis az Általános Forgalmi Adót. Az ügyfélszolgálatunk által küldött visszaigazolást követően a megrendelés fizetendő végösszege nem változik. Előfordulhat azonban, hogy valamilyen technikai hiba vagy elírás következtében a piaci ártól jelentősen eltérő, téves ár jelenik meg. Ilyen esetben a rendelt termék feladása előtt telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt egyeztetés céljából. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Viva Pasta Trans Kft. nem vállal felellőséget.

 

100 000 Ft feletti megrendelés, valamint a Vevő rendelése alapján beszerzett, nem standard web áruházi termék vagy nagytételű vásárlás esetén előleg fizetésére tarthat igényt a Viva Pasta Trans Kft, mely előlegszámla megküldésével történik. Ennek mértéke függ a rendelés tárgyától és a rendelni kívánt mennyiség nagyságától. A rendelés beérkezését követően kerül egyeztetésre a Megrendelővel. A megrendelés teljesítésére, a termékek beszerzésére az összeg bankszámlánkon történt jóváírását követően kerül sor. A Vevő által tévesen leadott rendelésekért a Viva Pasta Trans Kft. semmilyen felelősséget nem vállal.

 

Jogszabályi kötelezettségünknek eleget téve felhívjuk figyelmét, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele (termék megrendelése) a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

 

Egyedi megrendelések esetén (például olyan színben rendel meg a vevő egy ágyat, amit egy esetleges visszamondás után a Viva Pasta Trans Kft. nehezen tud értékesíteni) minden esetben 30 % foglalót kér a Viva Pasta Trans Kft., a foglaló összegéről a vevőt e-mailben értesítjük, e-mailen küldjük meg a szálmát. A megrendelt termék csak ezután kerülhet beszerzésre.

 

3. Adatvédelem

 

A Viva Pasta Trans Kft. tiszteletben tartja és biztonsággal őrzi a vevők személyi adatait, a regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli – az adatvédelemről szóló 1992. évi LXIII. törvényben foglaltak szerint – és harmadik személynek nem adja át. A vevő az adatkezeléséhez történő hozzájárulását bármikor módosíthatja, illetve visszavonhatja, továbbá kérheti személyes adatainak törlését. Az érintettek adatközléssel kapcsolatos további jogait és jogorvoslati lehetőségeit az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.

 

4. Szállítási, számlázási és fizetési feltételek

 

Fizetési módok:

- Készpénzzel a csomag átvételekor: fizetés az áru átvételekor készpénzben.

- Előreutalás: a rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheti. Ez esetben a megrendelési folyamat végén mindenképp jelezze ilyen irányú szándékát! Kérésére az átutaláshoz díjbekérőt küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesse fel a rendelés azonosítóját vagy a nevét! Az átutalásra vonatkozó információkat e-mailben küldjük el. A megrendelés összegének bankszámlánkon történt jóváírását követően tudjuk teljesíteni a megrendelést.

Minden termék esetében szállítási díjat számolunk fel a termék méretének megfelelően. A szállítási díj az internetes áruházban van feltüntetve a termékek ára mellett. Amennyiben valaki szeretné saját maga elszállítani a megrendelt bútorokat, telephelyünkről megteheti, természetesen ebben az esetben nem számolunk fel szállítási díjat! A szállítási díj Ft-ban van feltüntetve, az Áfa-t tartalmazza, és az áru átvételekor fizetendő készpénzben.

Áruházunkban lehetőséget nyújtunk a termékek Cofidis hitellel történő megvásárlására. Ebben az esetben a vásárlás során tudja a hitel igényét elindítani weboldalunkon. Ezt követően a hitelügyintéző felveszi önnel kapcsolatot, majd a hitel folyósítását követően kerül a termék megrendelésre. Ennek az átfutási ideje 1-2 hét.

 A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató a Partnernek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő időpontban szállítja ki a Partner által a megrendelés során jelzett szállítási címre. A megrendelt terméket a Partner előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén (4432 Nyíregyháza, Egres köz 22.). Amennyiben a megrendelt árut Szolgáltató szállítja ki Partner részére, az esetben a kárveszélyviselés Partner telephelyén, vagy az általa meghatározott átadási helyen az áru átadásával száll át Partnerre. Az áru rakodása mindenkor annak a félnek a veszélyére történik, aki, vagy akinek a megbízásából a fuvarozó az áru rakodását végzi. Amennyiben az árut Partner szállítja, az esetben a kárveszély az árunak a Partner fuvareszközére történő felrakásával száll át, amennyiben a felrakást a Szolgáltató végzi. Abban az esetben, ha Partner, vagy annak megbízottja rakja fel az árut a fuvareszközre, akkor a kárveszély az áru a Partnernek történő átadásával száll át, Szolgáltató telephelyén.

 

A Partner termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén a termék árát a szállítónak kifizetni. Ezt követően mennyiségi és csomagolási hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben a Partner bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.

 

Az átlagos szállítási idő 2-4 hét, ami kitolódhat anyaghiány, gyártó túlterheltség következtében. A szolgáltató nem vonható felelősségre a termék 4 héten túli kiszállítása miatt.

 

Az ingyenes szállítás, az ajándék és egyéb promóciók csak egyszer érvényesek egy rendelés alkalmával. Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól vagy cseréltetni szeretné a bútort abban az esetben nem tudjuk vállalni az ingyenes szállítást. A helyszínen történt vásárlástól történő elállás esetében, természetesen ingyen átvesszük a helyszínen a bútort és visszaszállítjuk azt a raktárunkba.

 

5. Jótállás, szavatosság

 

Jótállás

A termékekre egységesen 12 hónap jótállást vállalunk. A termékekről kiállított számla egyben jótállási jegyként is szolgál, egyes termékekhez a gyártó külön jótállási jegyet biztosít. A jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is természetesen érvényesek.

 

Bizonyos tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállási kötelezettséget jogszabály ír elő. Ez annyit jelent, hogy a gyártó, forgalmazó garantálja, hogy a megvásárolt termék legalább egy évig kifogástalanul fog működni. Az egy év a fogyasztási cikk átvételével vagy - amennyiben azt a forgalmazó, avagy megbízottja végzi - az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 

A jótállás esetében a vásárlónak nem kell bizonyítania, hogy vétlen a termék meghibásodásában. A gyártó illetve forgalmazó a jótállási kötelezettség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a vásárlás után keletkezett: a vásárló rendellenesen használta a terméket, illetve az valamilyen külső behatás következtében romlott el. Jótállás esetén a meghibásodás idejét kell figyelembe venni, nem azt, hogy az mikor vált felismerhetővé.

 

Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Viva Pasta Trans Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

 

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

 

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított egy hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított egy éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

 

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Viva Pasta Trans Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

 

Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - a fentebb meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított egy éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

 

1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta

tónál (4432 Nyíregyháza, Egres köz 22.). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

- a vásárló nevét, címét,

- a termék megnevezését, vételárát,

- a vásárlás időpontját,

- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,

- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,

- a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

 

2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (4432 Nyíregyháza, Egres köz 22.) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@butor7.hu vagy a vivapastatrans@gmail.com).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,

- a termék megnevezését, vételárát,

- a vásárlás időpontját,

- a hiba bejelentésének időpontját,

- a hiba leírását,

- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

 

 

6. Elállás vagy felmondási jog a (45/2014. Korm. rendelet alapján)

 

Minden fogyasztónak (természetes személynek) a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélküli elállási joga van. Az elállási szándékát jelezheti elérhetőségeink bármelyikén, amennyiben megkapjuk, arról azonnal elektronikus visszaigazolást küldünk. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható. Vásárlónk az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog részletei: Az elállási jog néhány kivételtől eltekintve minden termékre vonatkozik, ami hiánytalanul (minden tartozékával) érkezik vissza a Viva Pasta Trans Kft-hez. Természetesen amennyiben a termék 14 (naptári) napon belül meghibásodik, akkor ezekre a termékekre automatikusan vállaljuk a 14 napon belüli visszavásárlást. A termék adásvételére irányuló szerződés esetén a fogyasztó az elállási jogát már a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Felhívjuk figyelmét, hogy a fogyasztó az elállási joga gyakorlása előtt a terméket csak annak jellege, tulajdonságai, és működése megállapításához szükséges mértékben használhatja. Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenést elállási joga gyakorlását követően köteles megtéríteni a Viva Pasta Trans Kft-nek. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vásárlónknak saját költségén kell gondoskodnia és az elállás bejelentésétől számított legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni saját költségén a Viva Pasta Trans Kft. részére, annak fent feltüntetett telephelyére. Kérjük, az elállással érintett terméket utánvétellel ne küldje vissza részünkre, mivel utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni. Elállásra vonatkozó igényét írásban (e-mail is lehet) kell bejelentenie. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot kell a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül elküldeni Ügyfélszolgálatunk részére. Az elállási jog bejelentését az alábbi nyilatkozatminta kitöltésével egyszerűen megteheti, de természetesen saját megfogalmazású nyilatkozatban is élhet elállási jogával.

 

 

Címzett, postai úton: Viva Pasta Trans Kft, 4432 Nyíregyháza, Egres köz 22.

E-mailben:  info@butor7.hu

 

Elállási nyilatkozatminta:

„Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

 

Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:

 

A fogyasztó(k) neve:

 

A fogyasztó(k) címe:

 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt”

 

Az áru ellenértékét az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül fizetjük vissza, amennyiben a terméket Vevő a Viva Pasta Trans Kft részére visszajuttatja. Addig az időpontig ugyanis a Viva Pasta Trans Kft. a vételár visszafizetését visszatarthatja. A teljes vételár visszafizetését (járulékos költségekkel, pl. szállítási díjjal együtt) a Vevő által megadott bankszámlára történő átutalással rendezzük. Amennyiben Vevő vásárláskor nem a kifejezetten legkevésbé költséges fuvarozási módot választotta, a Viva Pasta Trans Kft nem köteles az ebből adódó többletköltségeket megtéríteni. Amennyiben a Viva Pasta Trans Kft. saját maga vállalja a visszaszállítást, abban az esetben nem illeti meg az összeg visszatartási joga, és ebben az esetben a visszafizetés készpénzben a visszaszállítással azonos időpontban történik meg. A biztonságos csomagolás és áruvédelem érdekében, kérjük, a termék eredeti csomagolásában, hibátlan állapotban juttassa vissza ügyfélszolgálatunkra.

 

A visszaküldött terméknek az eredeti csomagolásában kell lennie. Sem a csomagolás, sem a ragasztószalag nem sérülhet. A csomagolást lezáró ragasztószalag óvatos felvágásával kibonthatja a dobozt.

A bútor használatba vétele előtt, figyelmesen vizsgálja meg azt: elégedett-e annak színével, minőségével, mivel nem tudjuk visszavenni azokat a bútorokat, amelyeket egyszer már használatba vettek.

 

Egyedi megrendelések esetében (bármilyen eltérés a web áruházban bemutatott termékek méretében, színében, funkcionalitásában, illetve egyéb tulajdonságaiban a vevő kérésére, mely a szerződésben rögzítésre kerül) az elállás joga a Vevőt nem illeti meg, hiszen az adott terméket a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állították elő, vagy egyértelműen a vevő személyére szabták.

 

A Viva Pasta Trans Kft. internetes áruháza nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexszel, azonban szigorú belső szabályzattal rendelkezik a vevőkommunikációra, a rendelések kezelésére, a termékek elkülönítésével és ellenőrzésével kapcsolatos folyamatokra.

 

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan, külön értesítési kötelezettség nélkül módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A már leadott megrendelésekre a leadáskori ÁSZF irányadó.

 

 

7. Reklamáció, panaszkezelés

 

Amennyiben szolgáltatásunkkal vagy termékeinkkel kapcsolatban nem elégedett, és reklamációt szeretne eljuttatni hozzánk, akkor azt ügyfélszolgálatunk részére eljuttatva teheti meg. Minden panaszt kivizsgálunk és az e-mailben küldött reklamációkra igyekszünk 1 munkanapon belül írásos választ küldeni. Tájékoztatjuk Önt, hogy amennyiben nem ért egyet cégünk válaszával, melyet panaszára adtunk, az alábbi hatóságokhoz fordulhat:

Békéltető testületi eljárás kezdeményezéséhez az Ön lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy cégünk székhelye szerinti Békéltető Testülethez:


 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület:

 

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 311-750

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin, e-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

Panaszbejelentés Fogyasztóvédelmi Hatósághoz:

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Felügyelőségvezető: Dr. Bakó Zsolt

Cím, postacím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.

Tel.: +36 42 500 694, fax: +36 42 504 398, e-mail: fogyved_eaf_nyiregyhaza@nfh.hu

 

Jelen ÁSZF 2017.01.16. napján lép hatályba, az ezt követően létrejött megrendelések, szerződések tekintetében kell alkalmazni.

 

Vonatkozó fontosabb jogszabályok jegyzéke

·                     a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);

·                     az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);

·                     a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);

·                     a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;

·                     a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)

·                     az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

·                     a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet.

·                     a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet

 

 

 

 

 

 

 Vásárlási feltételek

Ügyfélszolgálat: +36 30 200 56 02
H-P: 8:00-16:00

 

1. A vásárló adatait a kiszállító kollegáknak, vagy a futárszolgálatnak továbbítjuk. Az egyedileg rendelt bútorok vásárlásától nem lehet elállni. A termékekről készült adat leírások a gyártók, vagy partnerek álltal megadottak, az elírás jogát fenntartjuk!

 

2. Amennyiben a termék nem fér be az ingatlanba, cégünk nem köteles visszavenni. Ha hibát tapasztal, hívja az ügyfélszolgálatunkat.

 

3. Megrendelés lemondása: A leadott rendeléseket, automatán visszaigazoljuk, majd ezután 24-72 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon.Majd miután ez megtörtént, elküldjük a bútorgyárba is a megrendelést, ahol elkezdődik a gyártás. Ha le szeretné mégis mondani a rendelést 24 óra áll rendelkezésére a megrendeléstől számítva. A rendelése lemondását az info@butor7.hu e-mail címre várjuk. Telefonon a rendelés lemondását nem fogadjuk el.Amennyiben a terméket nem veszi át a szállítóktól, köteles megtéríteni számunkra a szállítási díjat. Természetesen ez nem vonatkozik arra, ha Ön átveszi a termékeket, mégsem az amire számított és 14 napon belül minden indoklás nélkül visszaküldi. 

 

4. Készlethiány: A készlethiány jogát fenntartjuk, mivel több gyártóval állunk kapcsolartban, így előforduhat esetleges készlethiány. Ha a termékre többet kell várni, vagy nem elérhető, emailben és telefonon is tájékoztatni fogjuk.

 

5. Fizetési módok: Fizethet a helyszínen készpénzzel a termék átvétele után, vagy előre utalással is. Ha előleget fizetett, kiszállító kollégánk már csak a fennmaradó összeet fogja Öntől kérni az áruátvétel után.

Cégünk neve , bankszámla számunk: Viva Pasta Trans Kft -  (Raiffeisen Bank) - : 12042809-01124057-00100007

 

6. Egyedi bútor rendelés: Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy egyedi bútor rendeléstől nem lehet elállni a jogszabályok értelmében sem. 

 

7. A weboldalon feltüntetett bútorok méreteiben esetleges eltérés lehet, melynek megengedett mértéke 1-3%. Tehát egy adott bútor minimálisan kisebb vagy nagyobb lehet.

 

8. A franciaágyak ágyneműtartójának a teherbírása 2 ágyneműgarnitúrára, valamint pár apróságra (Pl 2 darab pizsama) van optimalizálva. Tehát az ágyneműtartó teherbírása kb 10-15 kg. Kérjük, hogy ne használják más célra az ágy ágyneműtartóját mert nagyobb tehernél az ágyneműtartó beszakadhat, amiért nem tudunk garanciát vállalni!

 

 

 

 

Országos házhozszállítás!

Bútorainkat az ön kérésére házhoz szállítjuk, vagy átveheti díjmentesen a raktárunkban. - Ingyenes szállítás, a katalógusban megjelölt egyes termékekre.

Naprakész ügyfélszolgálat

Forduljon hozzánk kérdéseivel, készséggel állunk rendelkezésére!

365 nap Garancia

Bármely elektronikusan vásárolt termékünkre 365 napos garanciát vállalunk!