A rendelés menete

Elérhetõségek
E-mail:info@butor7.hu

A rendelés menete

A Rendelés menete

 

Webáruházunkban Ön regisztráció nélkül vásárolhat. Lehetőséget biztosítunk arra is, hogy regisztrált felhasználóként adja le a rendelését.

 

Az internetes áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, melyek pénzneme magyar Forint és tartalmazzák az Áfa-t, vagyis az Általános Forgalmi Adót. Az ügyfélszolgálatunk által küldött visszaigazolást követően a megrendelés fizetendő végösszege nem változik. Előfordulhat azonban, hogy valamilyen technikai hiba vagy elírás következtében a piaci ártól jelentősen eltérő, téves ár jelenik meg. Ilyen esetben a rendelt termék feladása előtt telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt egyeztetés céljából. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Furniture Box Kft. nem vállal felelőséget.

 

100 000 Ft feletti megrendelés, valamint a Vevő rendelése alapján beszerzett, nem standard web áruházi termék vagy nagytételű vásárlás esetén előleg fizetésére tarthat igényt a Furniture Box Kft, mely előlegszámla megküldésével történik. Ennek mértéke függ a rendelés tárgyától és a rendelni kívánt mennyiség nagyságától. A rendelés beérkezését követően kerül egyeztetésre a Megrendelővel. A megrendelés teljesítésére, a termékek beszerzésére az összeg bankszámlánkon történt jóváírását követően kerül sor. A Vevő által tévesen leadott rendelésekért a cégünk semmilyen felelősséget nem vállal.

 

Jogszabályi kötelezettségünknek eleget téve felhívjuk figyelmét, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele (termék megrendelése) a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

 

Egyedi megrendelések esetén (például olyan színben rendel meg a vevő egy ágyat, amit egy esetleges visszamondás után a Furniture Retail Kft nehezen tud értékesíteni) minden esetben 30 % foglalót kér a Furniture Retail Kft., a foglaló összegéről a vevőt e-mailben értesítjük, e-mailen küldjük meg a szálmát. A megrendelt termék csak ezután kerülhet beszerzésre.

 

Ha valamit nem talál vagy kérdése van nyugodtan vegye fel a kapcsolatot e-mailen ügyfélszolgálatunkkal, készséggel állunk a rendelkezésére!

  • Első lépésként ki kell választani az Önnek ideális bútort.
  • Meg kell adnia milyen méretben, színben szeretné… stb.
  • Válassza ki a kérem válasszon színt menünél milyen színben szeretné a terméket.
  • Vannak további opciók, ez bútoronként változó, például ugyanígy válasszon méretet, válasszon fekvőfelületet, jobbos és balos kivitelt stb. Amelyik opció feláras, a választási lehetőségnél láthatja mennyivel kerül többe az adott opció, például, ha egy adott franciaágynál Ön a nagyobbik 180X200 cm-es méretet választja, az opció alatt láthatja, hogy +15.000 Ft-al kerül többe, mintha az alap méretet választja. Amelyik opció alatt +0 Ft-ot lát, az a lehetőség nem jár felárral.Ne aggódjon, nem tud hibázni, ugyanis ha valamelyik terméknél nem választotta ki az összes lehetőség közül valamelyiket, a rendszer figyelmezteti, nem engedi tovább a vásárláshoz.
  • Ha Ön kiválasztotta a színt, méretet egyéb tulajdonságokat, bejelölheti, hogy kér -e házhozszállítást. Ha nem kér szállítást a raktárunkban van lehetősége átvenni a terméket. A házhozszállítás után válassza ki, hogy kér-e lakásba vagy családi házba beszállítást. Ezt a termék neve alatt a jobb oldalon találhatja meg) majd ezt követően a kosár gombra kattintva a kosárba helyezi a terméket. Lehetőséget biztosítunk a vásárlás folytatásához, vagy még tovább nézelődhet az oldalunkon.
  • Ezt követően a személyes és a szállítási adatokat kell kitöltenie, majd tovább haladva fizetési módot kell megadnia. A megrendelés véglegesítése előtt még el kell fogadnia jelen általános szerződési feltételeket, ezt követően pedig a „Vásárlás befejezése” gombra kattintva elküldi nekünk a megrendelését.
  • Pár munkanapon belül  az ügyfélszolgálatunk felkeresi Önt, és tájékoztatja, hogy mikorra várható a termék kiszállítása.
  • A megrendelést Ön a rendelést követően 24 órán belül  szabadon és következmények nélkül módosíthatja, illetve törölheti elérhetőségeink valamelyikén. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés formája elektronikus (nem kerül iktatásra).

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÁTLAGOS VÁLASZADÁSI IDŐ: 1-2 MUNKANAP.

Országos házhozszállítás!

Megrendelését kizárólag házhozszállítással tudjuk teljesíteni! - Azonban számos termékünkre ingyenes házhoszállítást vállalunk, ezek a termék adatlapján fel vannak minden esetben tüntetve!

Naprakész ügyfélszolgálat

Forduljon hozzánk kérdéseivel, készséggel állunk rendelkezésére!

365 nap Garancia

Bármely elektronikusan vásárolt termékünkre 365 napos garanciát vállalunk!